Galéria
MI és a MI digitális témahét
- 2024. április 17.
Iskolánk immár nyolcadik alkalommal regisztrált és szervezett programot a Digitális Témahéten. A projekt két fordulóban és egy bónusz feladatban kínált változatos feladatokat a „MI ÉS A MI” fantázianévvel fémjelzett projektben, a mesterséges intelligencia témakörben.
Az első forduló feladatai az MI/AI felhasználási területeit, előnyeit és kockázatait, a filmekben való megjelenését, a ChatGPT irodalmi alkalmazását célozták. A második forduló kreativitást, problémamegoldást igénylő feladatát egyénileg és team munkában is meg lehetett oldani. A bónusz feladat a fenntarthatóság jegyében a maradék élelmiszerek felhasználására kért megoldást a ChatGPT használatával a vállalkozó kedvű tanulóktól.
A projekt iskolánk 13 osztályának 145 tanulóját mozgatta meg.
Az eredményhirdetésre 2024. április 16-án került sor a közösségi térben.
Az első három helyezett tanuló az elismerő oklevélen túl iskolánk cukrász tanulói által készített finomságokat vehettek át. Az első 10 helyezett a Nébih „Maradék nélkül” programjának támogatásával tárgynyereményeket is kapott.
Akikre büszkék vagyunk a „MI ÉS A MI” projektben:
Helyezés |
Név |
Osztály |
1. |
Fedor Mariann |
10.B |
2. |
Vank Máté Zsolt |
9.B |
3. |
Tóth Andor Noé |
1/9.G |
4. |
Szalóki Panna Mira |
11.B |
5. |
Kiss Károly |
11.B |
6. |
Simon Zsolt |
9.B |
7. |
Pusoma Alexandra |
1/9.G |
8. |
Turi Tamás |
9.A |
9. |
Székely Noémi |
10.B |
10. |
Makkai Péter |
10.B |
A fenntarthatóság érdekében a bónusz feladat megoldásaként született legjobb maradékmentő receptekért különdíjat kapott:
Konkoly Krisztián Csaba KK/13.A osztályos tanuló
Gratulálunk!
Reál-informatika munkaközösség
szervező